Album foto - Alina





aparate foto digitale





aparate foto digitale




Etichete:

14 comentarii:

  1. Anonim spunea...:

    ...super draguta Alina...reusite foto...bravo

  1. Anonim spunea...:

    SUPERBA!!!!!!! FARA CUVINTE...

  1. Anonim spunea...:

    si pe astea cine le-a facut? Victor sau Andrei ?

  1. Anonim spunea...:

    alina viseaza.........alina fumeaza (desi in piesa picta e o indeletnicire mai moderna fumatul)cred ca si fotograful viseaza, dar inca ma intreb la ce pentru ca daca visa la acelas lucru unele din poze ieseau mult mai bine de atat.Dar toate au un inceput asa ca multa bafta
    Ps: fotograf te numesc atunci cand esti capabil sa folosesti mai mult decat modulul auto al camerei foto.........deci mult noroc

  1. Andrew spunea...:

    Ne place cand suntem criticati, inseamna ca pozele noastre sunt bune dar mai au mici defecte. Multumim pentru sfaturi .

  1. Anonim spunea...:

    pt anonimul asta care critica: in cazul in care t intereseaza nu sunt facut p auto.....spre surprinderea ta...Wictor

  1. Anonim spunea...:

    :)) misto! Imi plac toate comentariile! Si da, intr-adevar, fumatul este o indeletnicire mai moderna in ziua de azi, dar cand vine vorba de arta fotografica se permite orice fel de idee, imaginatie! Sunt sigura ca piesa foloseste in mod futurist si simbolic versurile "Alina fumeaza si-ascunde tristetea in cercul de fum" tocmai pentru a reda si a asigura o savoare, frumusete, plasticitate sonica melodiei, dar mai ales induce melancolie. La fel ca si aceste fotografii care au un aspect oarecum retro prin infatisare si prin modul in care sunt realizate! Ceea ce e un plus! ;) Alina

  1. Anonim spunea...:

    Foarte frumoase pozele.esti o scumpa...;;)

  1. Anonim spunea...:

    imi pare rau daca sunt persoane care s-au simtit lezate in vreun fel de spusele mele...cum spunea si andrei in lumea asta e normal sa primesti sfaturi sa accepti critici pentru ca asta te face sa evoluezi.... acum nu stiu ce parere au unii despre progres, insa eu cred ca pasii importanti in viata ii faci abia dupa ce ai cazut de cateva ori bune,te-ai ridicat ai invatat si acceptat idei din exteriorul cercului stramt in care te invarti....cat despre aerul retro ,draga mea Alina ,daca se dorea a se sublinia prin prezenta tigarii afla ca nu are nici o legatura deoarece in acea perioada femeile foloseau niste pipe (betisoarele alea subtirele care faceau tigara sa para mult mai lunga) tocmai pentru a da o nota de eleganta si a sublinia ideea de feminitate,fragilitate....si pe vremea aceea doar barbatii fumau direct din tigara, femeile erau considerate grosolane si lipside de maniere....
    nu stiu cum anume crezi tu ca pozele pot fi retro prin " modul in care au fost realizate" deoarece nu cred ca s-a folosit tehnica de acum cateva zeci de ani ....si de asemenea nu inteleg ce defineste pentru tine termenul de "plasticitate sonica" pentru ca eu nu l-am intalnit pana acum...

    despre partea cu modulul auto ....pot spune "spre mirarea ta" Wictor,ca nu doresc sa imi sutin pana in panzele albe parerea si recunosc ca e posibil sa ma fi inselat...

    anonimul ala care critica

  1. Anonim spunea...:

    Multumesc in nume pesrsonal "anonimului care critica" pentru eleganta cuvintelor folosite in citatul sau care mi-a placut cum a fost gandit si scris. Am mai observat ca e oarecum un cunoscator al domeniului si chiar mi-as dori sa vb mai multe. Iti multumesc si in numele prietenului si colegului meu de "suferinta" cu care m-am chinuit sa facem ceva dragut. Ce a iesit....dati-va singuri cu parerea. asteptam sfaturile tale acide sau nu la adresa noastra si promitem sa facem din ele ceva constructiv. mersi. Wictor

  1. Anonim spunea...:

    In primul rand, am sperat ca se intelege sensul in care am folosit cuvintele, bineinteles prin "retro" am facut referire in sens impropriu, conotativ. Nu la modul efectiv de realizare al fotografiei, ci prin tematica. In al doilea rand, cand am folosit o enumeratie printre care si "plasticitate", am sperat ca daca erai istet, te prindeai la care din cuvinte si la sens m-am referit, la fel si contextul respectiv. Era vorba de melodie, de unde si "sonica", pentru ca la ea ai facut referire. Si nu, nu sunt de acord cu partea cu tigara. Intr-adevar, daca e s-o consideram asa ai dreptate, dar numai ca aici nu vorbim de civilizatia si stilul antic, care nu se generalizeaza, sunt atat de diferite de la cultura la cultura, de la traditie la traditie si care nu au nicio relevanta cu pozele respective. Cum ai spus, trebuie sa fii open mind si sa accepti idei si sfaturi, asa ca poti sa iei in considerare ca poate erau aceleasi tigari deosebite de cele ale barbatilor prin mustiuc sau port tigaret specifice femeilor, asta daca ai auzit de asa ceva. Si in nicun caz nu s-a simtit nimeni lezat, e foarte bine si poate productiv cand inveti ceva, numai ca nu-si au rostul comentarii de gen pe care le-ai dat avand in vedere ca stii ca baietii sunt la inceput si nu se grabesc nicaieri. Cu atat mai mult nu ai ce critica si nu ai ce alte asteptari de mega profesionisti de la hollywood sa ai cand ei sunt la inceput, doar sfaturi de incurajare pentru ca fac treaba buna! :*

  1. RODE ORM spunea...:

    Wiktore, ai auzit de unghiul de fuga? De treime? De estetica?

  1. Anonim spunea...:

    dragilor,nu iau apararea niciunui personaj implicat in aceasta discutie "usor" acida insa sunt si eu de acord cu faptul ca alaturarea cuvintelor astea doua "plasticitate"si " sonica" nici mie nu imi exprima nimic deoarece din cate stiu eu si conform dex-ului
    SÓNIC,-Ă, (Despre anumite fenomene) Care se manifestă cu o viteză apropiată de cea a sunetului asa ca ar fi bine sa fi un pic atenta la cuvintele folosite,nu suntem aici sa dam lectii de romana insa unde are dreptate are....
    cat despre fotografi numai de bine,au tot timpul in fata sa progreseze si sunt convins ca au si dorinta de a face acest lucru.e clar ca sunt la inceput se vede si din fotografiile lor ,insa consider ca daca vor cerceta si analiza fotografiile profesionistilor vor invata si se vor inspira mult mai mult decat din niste discutii de genul acesta.

  1. Anonim spunea...:

    Era vorba de melodie, de unde si "sonica", pentru ca la ea ai facut referire.
    Era vorba de melodie, de unde si "sonica", pentru ca la ea ai facut referire.
    Era vorba de melodie, de unde si "sonica", pentru ca la ea ai facut referire.
    Era vorba de melodie, de unde si "sonica", pentru ca la ea ai facut referire.
    Era vorba de melodie, de unde si "sonica", pentru ca la ea ai facut referire.
    Era vorba de melodie, de unde si "sonica", pentru ca la ea ai facut referire. :))))))))))))

Trimiteți un comentariu

Mai multe poze pe FACEBOOK

Andrewictor FACEBOOK
Vizualizati pagina de facebook pentru mai multe poze

Cele mai populare

Vrei sa sustii AndreWictor Photography ? Multumim !


Ne urmaresc pe facebook

AndreWictor Photography . Toate drepturile rezervate 2010. Un produs Blogger.
harta fotografilor din romania videos,funny,move,music,sports,news Sport muscel
EnterClick.ro - Generator trafic web

Ne-au vizualizat :

toateBlogurile.ro
/>