Nunta Anda si Adi

             Un eveniment mult asteptat de mine tocmai a luat sfarsit, dar de care cu siguranta imi voi aduce aminte cu mare placere. A fost nunta verisoarei mele primare Anda cu sotul ei Adi, unde am participat atat ca invitat, cat si ca fotograf . Din pacate cele mai bune pozitii pentru pozat nu au fost ale mele deoarece la nunta au fost chemati fotografi mult peste mine as putea zice din punct de vedere al echipamentelor .
             Pe langa faptul ca a fost o nunta superba, am facut si eu poze superbe care o sa vi le prezint si voua cu ajutorul acestui blog . Sper sa va placa :






Etichete:

4 comentarii:

  1. Anonim spunea...:

    .....superbe....bravo

  1. Anonim spunea...:

    ce chelner dragutz! chiar acolo langa tort! unde a fost nunta?!?!? zi-mi tot! :X :D:D:D

  1. Andrew spunea...:

    Bucuresti, Crown Plaza

  1. marilena spunea...:

    superb, felicitari

Trimiteți un comentariu

Mai multe poze pe FACEBOOK

Andrewictor FACEBOOK
Vizualizati pagina de facebook pentru mai multe poze

Cele mai populare

Vrei sa sustii AndreWictor Photography ? Multumim !


Ne urmaresc pe facebook

AndreWictor Photography . Toate drepturile rezervate 2010. Un produs Blogger.
harta fotografilor din romania videos,funny,move,music,sports,news Sport muscel
EnterClick.ro - Generator trafic web

Ne-au vizualizat :

toateBlogurile.ro
/>