Vidraru & Transfagarasan

Si daca tot am avut ocazia am zis de ce nu ? De ce sa nu fotografiez minunatele peisaje care ne apartin, care reflecta in ochii nostri ceva ce nu vedem oriunde . Vidraru si Transfagarasan sunt doua puncte turistice pe care este pacat sa nu le vizitati. In ciuda faptului ca am prins o aglomeratie foarte mare, am prins cadre care imi vor aduce mereu aminte de superbul peisaj . Nu am pus multe poze dar sper ca acestea sa fie suficiente pentru a va convinge ca merita sa faceti drumul pe Transfagarasan.








2 comentarii:

  1. madalina spunea...:

    ceee fain! eu am fost acum vreo doua saptamani si am prins cea mai nasoala ceata ever, si n-am vazut nimic :(

  1. Anonim spunea...:

    unul dintre cele mai frumoase locuri din romania dupa parerea mea.bravo andu pt poze!
    diana lolly

Trimiteți un comentariu

Mai multe poze pe FACEBOOK

Andrewictor FACEBOOK
Vizualizati pagina de facebook pentru mai multe poze

Cele mai populare

Vrei sa sustii AndreWictor Photography ? Multumim !


Ne urmaresc pe facebook

AndreWictor Photography . Toate drepturile rezervate 2010. Un produs Blogger.
harta fotografilor din romania videos,funny,move,music,sports,news Sport muscel
EnterClick.ro - Generator trafic web

Ne-au vizualizat :

toateBlogurile.ro
/>